HTML

Tóth Béláné Marika néni figyel

Figyelek, nézek, látok. Ha észreveszlek, nem menekülsz!!!

Friss topikok

Címkék

Esti Barbi

2011.12.16. 22:38 :: Marika Néni

Hát csillagocskáim, olyat láttam ma...

Először is elmentem cseverészni az én drága Erzsikémmel. Na jó, nem először, hanem kora este. Vagy késő délután. Ahogy tetszik.
Volt ott minden, a politikától a karácsonyi készülődésig, de ezzel nem fárasztalak benneteket.


8 körül elbúcsúztunk, felszállok a metróra, felszáll velem együtt - többek között - egy fiatal leányzó, olyan 25 körüli. Tipegett topogott, majd leült velem szemben. Világosbarna haj, fekete kabát, hasonló színű harisnya, vagy cicanadrág, vagy mi, és bokacsizma. Körme valamilyen barna árnyalatúra festve, legalább is úgy láttam. Ez még nem lett volna baj, de ekkor észrevette, hogy valami probléma van a körmein. Körömlakk elő, kinyit, és indul a lakkozás....  Hát volt szag rendesen...  Hülye kis picsa...  Ült mellette két aranyos fiú, de ahelyett, hogy hozzászóltak volna, inkább leszálltak.
Szerencsére én is már készültem a vonat elhagyására, amikor is elővette a mobilját...

RÓZSASZÍNŰ volt.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marikanenifigyel.blog.hu/api/trackback/id/tr53469824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása