HTML

Tóth Béláné Marika néni figyel

Figyelek, nézek, látok. Ha észreveszlek, nem menekülsz!!!

Friss topikok

Címkék

Itt vagyok gyermekeim!!!

2011.11.12. 20:48 :: Marika Néni

 Hát édes gyerekeim eljutottam idáig. Megtanultam kezelni a kompjútert. Legalább is nagyon remélem. Azt mondta az én Bélám, hogy figyejjé má Marcsa hát egészen elment az a maradék eszed??? Erre mondom néki, hogy maradj már nyugton, mert téged is kibeszéllek. Jajj, majdnem elfelejtettem bemutatkozni néktek. Tóth Béláné született Barta Mária vagyok. Igen, csak így egyszerűen h nélkül. Nem vagyok már mai csirke, jövő márciusban leszek 75. És ugyan mosok, főzök, takarítok, de sok dolgom igazából nincsen. Mivel amúgy is jövök-megyek, nem bírok megülni a seggemen, és mindenbe belepofázok, és mindenről van véleményem, úgy döntöttem ezeket megosztom Véletek! Ja, és szólítsatok Marika néninek. Na most nézem ezeket az aranyos dalnokokat, akik itt kornyikálnak a dobozban......

 

de még jövök!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marikanenifigyel.blog.hu/api/trackback/id/tr793373366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Steve Bácsi 2011.11.14. 19:58:19

Jó lesz ez drága Marika néni! Csak bátran, ahogy megbeszéltük....

és még egyszer köszönöm a tárhelyet!!!!

csók
süti beállítások módosítása